SalesDrive

CRM для продажу товарів, для інтернет-магазину

Що таке SalesDrive

Інтеграція CRM з інтернет-магазином, телефонією, SMS, Новою Поштою, Укрпоштою!
Instagram, Facebook, Viber, Telegram, Email. Приватбанк, Монобанк, РРО, склад, рахунки, витрати.
Prom, Rozetka, OpenCart, WordPress, Хорошоп.

Можливості SalesDrive

Інтеграція з сайтами, маркетплейсами

  • OpenCart, WordPress, Prom, Rozetka, Хорошоп, Алло, Zakupka, Kasta, Hubber та інші CMS і конструктори сайтів.
  • Заявки з сайту автоматично потрапляють в систему.
  • Авторозподілення заявок між менеджерами.
  • Миттєві сповіщення про нові заявки навіть при згорнутому браузері.
  • Сповіщення про нові заявки на емейл.
  • Відстежуйте швидкість реагування на заявки онлайн.

Повна інтеграція з Новою Поштою, Укрпоштою, точками видачі Rozetka

  • Формування експрес-накладної з CRM.
  • Друк з CRM в 1 клік:
    • експрес-накладних;
    • маркувань;
    • реєстрів.
  • Автоматичне заповнення даних з каталогу товарів: розмір, вага, опис відправлення.
  • Відстеження статусу доставки.
  • Фільтри по статусах доставки.
  • Можливість роботи через декілька відправників.
  • Робота з реєстрами Нової Пошти й Укрпошти через CRM.
  • Індикація, коли посилку довго не забирають.
  • Пошук по останніх 4 цифрах ТТН.
  • Доставка на адресу, на відділення.

SMS

  • Відправте SMS клієнту з карточки заявки/контакту:
    • підтвердження замовлення;
    • номер ТТН.
  • Розсилка SMS клієнтам по вибраному фільтру
    • розсилка ТТН відправлених замовлень.
  • Автоматична відправка SMS:
    • при надходженні заявки онлайн;
    • при зміні статусу заявки.
  • Шаблони SMS з підстановкою полів замовлення.

Замовлення по телефону в CRM для інтернет-магазину

  • Найкраща інтеграція з IP-телефонією від Phonet, Binotel.
  • При дзвінку – отримуйте спливаюче вікно.
  • Створюйте замовлення прямо із спливаючого вікна дзвінка.
  • Відстежуйте пропущені дзвінки.
  • Дзвоніть клієнту з CRM в один клік.

Інтеграція з чатботами Viber і Telegram, Instagram і Facebook.

Переписка з клієнтами прямо із CRM!

  • Миттєві сповіщення менеджерам про нові повідомлення.
  • Шаблони повідомлень, привітання, смайлики.
  • Створення контакту та заявки з чату.
  • Віджет чатів для розміщення на сайті.
  • Запит номера телефону.

Склад

  • Контроль залишків на складі.
  • Синхронізація залишків на складі з сайтом.
  • Імпорт залишків на складі з Excel.
  • Робота з декількома складами, переміщення між складами.

Собівартість, витрати, прибуток

При аналізі роботи компанії і кожного менеджера – враховуйте дохід, витрати і прибуток!

  • Собівартість товарів
    • можливість заімпортувати собівартість в каталог товарів;
    • можливість ввести собівартість товару вручну при оформленні замовлення.
  • Оплата / Витрати / Прибуток
    • по кожній заявці – видно оплату, витрати і прибуток;
    • у всіх звітах (по менеджерах, по місяцях, по товарах, по рекламі) – ви бачите оплату, витрати і прибуток.
  • Знижки: в % або сума знижки.

Документи

Щоб надрукувати видаткову накладну, виставити рахунок, ввести оплату – менеджеру не потрібно заходити в окрему бухгалтерську програму!

Створення документів, друк, відправка рахунків по емейл – усе це доступно в CRM SalesDrive в 1 клік!

РРО, каса, інтеграція з Checkbox

  • Формування чеків із заявок SalesDrive.
  • Фіскалізація чеків.
  • Друк чеків у форматах HTML, PDF, TXT, QR-code.
  • Відправка чеку на емейл клієнту.
  • Історія чеків.
  • Повернення товарів.
  • Службове внесення, службова видача.

Робота з дропшиперами в CRM для інтернет-магазину

  • Список дропшиперів, прив’язка дропшипера до замовлення
  • Винагорода дропшиперу
  • Звіт дропшиперу по його замовленнях в ексель


Рекламні кампанії

Рекламуєте свій інтернет-магазин в Google.Adwords, SEO-просуваєте свій сайт в Google, працюєте через дропшиперів і партнерів?

Відслідковуйте в CRM для інтернет-магазину, скільки грошей ви витратили на рекламну кампанію, і скільки успішних продаж вона принесла (враховуються як заявки он-лайн, так і заявки по телефону).

Звіти

  • Звіт по кількості і сумі проданих товарів, по категоріях товарів.
  • Скільки дзвінків обробив кожен з менеджерів.
  • Скільки заявок обробив кожен з менеджерів.
  • Звіти по місяцях: Яка динаміка відвідувань сайту, продаж по місяцях.

З’явились питання?

Залиште Ваші контакти спеціаліст зателефонує вам в найближчий час.