UspacyCRM
Uspacy — це новий онлайн-сервіс
та єдиний робочий простір для управління ключовими процесами вашої організації
з фокусуванням на результаті.
Що таке Uspacy
Uspacy допомагає підприємцям і співробітникам їхніх компаній підвищити ефективність праці, концентруючись виключно на результатах.
Саме невеличкі компанії та компанії середніх розмірів мають гостру потребу взяти під контроль управління робочими процесами та прагнуть налагодити комунікацію всередині команд і побудувати зручну взаємодію з клієнтами.
Можливості Uspacy
Люди та внутрішні комунікації
Uspacy — це повноцінна платформа для внутрішніх комунікацій та взаємодії між співробітниками організацій будь-якого масштабу — від невеликих команд до величезних компаній.
- керуйте структурою компанії, якою б складною вона не була
- знайомтеся з колегами, миттєво знаходьте одне одного та зробіть взаємодію між вами людяною
- дізнавайтеся про важливі події та обговорення компанії у стрічці новин, робіть спілкування живим за допомогою сучасних інструментів соціальних мереж
- спілкуйтеся в особистих і групових чатах
- користуйтеся групами для тематичних обговорень
Завдання
Завдання в Uspacy — це не просто управління ресурсами та контроль за дотриманням термінів. Це ефективний інструмент організації спільної роботи компанії.
- створюйте завдання, призначайте відповідальних і спостерігачів
- контролюйте терміни виконання
- спілкуйтеся та уточнюйте деталі за допомогою коментарів і чатів
- фіксуйте результати виконання завдань
- отримуйте звіти про ефективність спільної роботи
- користуйтеся групами для тематичних обговорень
CRM
Uspacy має всі функції та можливості, що притаманні провідним CRM-системам. Управляйте відносинами з клієнтами легко та комфортно!
- тримайте всю інформацію про контакти та компанії в одному місці
- збагачуйте дані про них, використовуючи відкриті джерела
- завжди будьте на зв’язку завдяки інтеграціям із телефонією, електронною поштою та цифровими каналами комунікацїй
- взаємодійте з клієнтами через популярні сервіси sms- та email-розсилок
- автоматизуйте продажі за допомого просування їх стадіями воронки
- у будь-який момент дізнавайтеся зі звітів про все, що відбувається з вашими продажами
Безпека та конфідеційність
Uspacy — це сучасний онлайн-сервіс, безпека даних та конфіденційність інформації якого є нашим найвищим пріоритетом.
- гарантуйте безпеку авторизації користувачів за допомогою двофакторної автентифікації (OTP)
- не хвилюйтеся за безпеку даних вашого простору — вони знаходяться під повним сучасним захистом (окремі ssl-сертифікати для кожного простору, шифрування даних, цілодобовий моніторинг, гаряче резервування та резервне копіювання за допомогою інструментів Amazon Web Services, дані просторів фізично відокремлені один від одного)
- захист персональних даних здійснюється відповідно до норм чинного українського законодавства та GDPR (Загального регламенту про захист даних)
Кому підходить ця система
Для HR-спеціалістів
Пошук кандидатів, закриття вакансій, адаптація спеціалістів, навчання, облік робочого часу, індивідуальні плани розвитку співробітників, розрахунок відпусток і заробітних плат — це далеко не повний список обов’язків HR-спеціаліста.
Управляти людськими ресурсами — надзвичайно копітка праця, що потребує багато часу й зусиль. Сучасні інструменти цифрової платформи Uspacy здатні взяти на себе більшість процесів, істотно полегшити роботу HR-відділу, автоматизувати рутинні завдання і загалом додати кілька годин у добі.
Для менеджерів з продажу
Менеджери з продажів, мабуть, як ніхто полюбляють записувати клієнтські номери на папірцях та у блокнотиках. Не через халатність. На якомусь етапі взаємодії з потенційним покупцем, менеджер щиро сподівається на свою пам’ять і те, що він точно не забуде передзвонити. Та потім нашаровується купа різноманітних завдань, листочки губляться, а з ними клієнти.
Тому сучасний відділ продажів не може існувати без CRM-системи. Адже це і база контактів, і надходження лідів, і воронка, що показує етапність взаємодії, і постановка завдань, і система нагадувань і комунікація з колегами в межах спільного онлайн-простору.
Для ІТ-спеціалістів
ІТ-спеціалісти займаються написанням коду і використовують спеціальні програми для цього. Здавалося б, для чого їм CRM-система, task-менеджер, time-трекер чи канбан? Так, усе було б значно простіше, якби їм не потрібно було взаємодіяти із замовниками та колегами. Тому без сучасних інструментів, що допомагають налагодити взаємодію і керувати робочим часом, не обійтися.
Онлайн-сервіс Uspacy допомагає побудувати комунікацію, вести облік фінансів, збирати базу знань у зручному форматі єдиного онлайн-простору.
Для маркетологів
Як покращити роботу команди маркетингу? Запровадити CRM-систему. З нею вам більше не доведеться вручну сегментувати ліди й вимірювати ефективність рекламних кампаній на око. Ви зможете збирати історію запитів і покупок, аналізувати інформацію про клієнтів за допомогою інструментів аналітики і вже на основі цих даних створювати подальші успішні кампанії. Зможете контролювати взаємодію з клієнтами та лідами і вміло жонглювати конверсією та комунікацією, синхронізувавшись із соцмережами.
Усі ці дії допоможуть підвищити лояльність клієнтів і зміцнити їхню довіру.
З’явились питання?
Залиште Ваші контакти спеціаліст зателефонує вам в найближчий час.