KeepinCRM

Зрозуміла CRM для керування компанії

Українська CRM для малого та середнього бізнесу з автоматизацією. Все необхідне в 1 системі: ліди, клієнти, угоди, завдання, склад, фінанси, документи, доставки, SMS, інтеграції, тригери та інше.

Що таке KeepinCRM

CRM – сукупність технологій для роботи з клієнтами, систематизації внутрішніх процесів і автоматизації бізнесу будь-якого масштабу. Зараз CRM обов’язковий інструмент для всіх компаній, що швидко окупить себе і покращить конверсію в кілька разів.

Можливості KeepinCRM

Ефективна робота з лідами та клієнтами

Кожен лід або клієнт потребує індивідуального підходу, і KeepinCRM надає багато можливостей для зручної роботи з базою контрагентів, що впливає на дохід та якість сервісу.

  • Індивідуальна воронка для лідів та клієнтів
  • Візуально зрозумілий інтерфейс
  • Повна історія комунікації
  • Можливість створення своїх полів: адреса, реквізити й тому подібне
  • Імпорт/експорт даних
  • Налаштування доступів
  • Сегментація на основі тегів
  • Повноцінна робота з лідами, клієнтами, постачальниками, підрядниками
  • Використання автоматизації: тригери та валідації
  • Створення завдань, угод, дзвінків, прикріплення файлів та багато іншого

Одна платформа для повного циклу роботи з продажами

  • Можливість роботи як з продажами, так і з послугами
  • Налаштування власних етапів та створення декількох воронок продажів
  • Маржа, собівартість, джерела, знижки
  • Створення додаткових полів: адреса, метод оплати та інші
  • Генерація документів та прикріплення файлів
  • Завдання
  • Фінанси (авансові оплати, гаманці, доходи/витрати)
  • Контроль термінів для кожного етапу
  • Додаткові продажі
  • Нотатки, відмітка інших користувачів при коментуванні
  • Статистика
  • Автоматичне списання, бронювання, повернення товарів на склад
  • Створення ТТН, автоматичні надсилання SMS
  • Інтеграція маркетплейсів, власних сайтів та відкрите API для отримання замовлень
  • Автоматизація: автоматичне створення завдань, надсилання Email та багато іншого

Доставка

  • Створення та друк ТТН по кожній угоді
  • Підключення декількох акаунтів Нова Пошта
  • Автоматичне заповнення даних по клієнту
  • Відстеження статусів відправлень та зміна етапів угод
  • Друк маркувань
  • Віджет з ТТН, які прибули до відділення та інформація про платне зберігання
  • Автоматичні SMS, Email з номером ТТН
  • ТОП10 міст по відправленнях
  • Окремий розділ зі всіма ТТН
  • Автоматичне заповнення к-сті місць, розмірів, додаткової інформації та інше
  • Вбудована системна доставка
  • Додаткові тригери для доставки

Автоматизація

Зосередьтесь на важливому, а рутинні дії залиште KeepinCRM, можливості якої постійно збільшуються та дозволяють налаштувати навіть складні моделі автоматизації або валідації.

Відкрийте для себе ще більше автоматизації, які пропонує KeepinCRM

  • Автоматичні завдання на етапі угоди, статусі контрагента
  • Списання, бронювання та повернення товарів на склад
  • Проведення фінансів
  • Створення угод
  • Створення картки контрагента на основі дзвінка
  • Зміна етапів воронки продажів на основі статусів доставлення
  • Відправлення SMS або Email
  • Генерація документів
  • Автоматична зміна відповідального
  • Контроль заповнення полів
  • Вхідні та вихідні Webhook
  • Сповіщення в системі, Telegram, Email

Склад

Повний контроль над обліком запасів на складі, за допомогою якого можна оптимізувати складський рух та покращити керування над складом, а також бізнесом в цілому.

  • Контроль залишків
  • Необмежена кількість філій (складів)
  • Собівартість, маржа, декілька типів цін
  • Модифікації
  • Повна історія продажів та руху товару
  • Мультивалютність
  • Переміщення між філіями
  • Імпорт, експорт
  • Постачальники
  • Товарні накладні
  • Інвентаризація
  • ПДВ
  • Автоматичне списання, бронювання та повернення

SMS та дзвінки

  • Дзвінки відразу з CRM
  • Автоматичне та ручне створення картки контрагента
  • Автоматичне та ручне створення картки контрагента
  • Історія дзвінків та прослуховування розмови
  • Push-сповіщення про дзвінок
  • Автоматичні, ручні й масові відправлення SMS
  • Декілька відправників
  • Надсилання SMS через певний час
  • та багато іншого

Фінанси та документи

Контролюйте фінанси по кожній угоді, а також формуйте будь-які типи документів в єдиному середовищі роботи компанії.

Зручний формат роботи в декілька натиснень з додатковими можливостями:

  • Необмежена к-сть гаманців та мультивалютність
  • Ведення доходів та витрат
  • Авансові платежі та контроль несплаченого
  • Налаштування категорій доходів та витрат
  • Повна історія платежів
  • Управлінські звіти, P&L
  • Завантаження файлів до платежів
  • Генерація документів, актів, рахунків по своїх шаблонах

Завдання

Завдання в компанії повинні бути виконані, тому використовуючи завдання та чек-листи можна формувати чіткий та контрольований список обов’язків, а система нагадає про це в потрібний час. Створювати завдання можна в ручному режимі або автоматично на основі певних тригерів.

Додатково можливе створення користувацьких полів, завантаження файлів, встановлення дати завершення, проставлення відповідального, створення статусів, створення чек-листів, додавання коментарів, нотаток та багато іншого.

Кому підходить ця система

check

Для інтернет-магазину

Останнім часом наявність CRM системи стає важливою умовою ефективної роботи інтернет-магазину. Система дозволяє зробити процес роботи з клієнтами максимально зручним і швидким: систематизована детальна інформація про клієнтів, сегментація, налаштування маркетингових комунікацій усередині системи – все це дозволяє підвищити лояльність клієнтів шляхом єдиної ефективної системи взаємодії з клієнтами.

Автоматизація складу і процесів обробки замовлень, що позитивно впливає на продуктивність роботи менеджерів, що досить важливо за умови обмеженого штату співробітників.

Зручні модулі для роботи з контрагентами та філіями, модулі для фінансового обліку та документообігу дозволяють спростити адміністративну частину роботи.

check

Для малого бізнесу

Система дозволяє оптимізувати та налагодити внутрішні процеси в компанії, створити злагоджену систему взаємодії між співробітниками та клієнтами. Налагоджені внутрішні бізнес-процеси дозволяють відкрити можливості для зростання компанії.

Одним з важливих критеріїв при виборі CRM системи для малого бізнесу, є її простота. Впровадження занадто складної та перевантаженої функціями системи може призвести до того, що з нею буде важко працювати працівникам і замість того, щоб економити час, співробітники будуть витрачати більше на заповнення непотрібних даних.

Вибирайте систему, яка дозволить оптимізувати всі ваші бізнес-процеси, але при цьому буде простою і зрозумілою в користуванні.

check

Для рітейлу

KeepinCRM ідеально підходить для роботи з роздрібною торгівлею. В системі є всі необхідні функції для ефективної роботи з клієнтами й підрядниками. Інтеграції з великими маркетплейсами, транспортними компаніями, зручні модулі для управління клієнтами, фінансами й складом – всі ці інструменти створені для того, щоб зробити управління бізнес-процесами максимально простим і прозорим. Впровадження системи дозволяє спростити такі процеси як: оформлення та трекінг доставки товарів, складський облік, облік клієнтів, комунікації з клієнтами через SMS і email, управління і контроль фінансових потоків. Також, інтеграції CRM з великими маркетплейсами дозволяють розширити охоплення ринку та отримати додатковий канал отримання замовлень.

Використовуйте просту CRM систему для рітейлу та продавайте більше, за менший час!

check

Для продажів

Важливою складовою ефективної системи продажів є CRM система. Функціональна, і водночас проста і зрозуміла, KeepinCRM дозволяє оптимізувати бізнес-процеси пов’язані з продажами, для максимального підвищення продуктивності менеджерів і підвищення лояльності клієнтів шляхом створення ефективної системи комунікації.

Сервіс колл-трекінгу і модуль аналітики дозволяють керівнику легко виявляти слабкі місця в комунікаціях з клієнтами, контролювати ефективність співробітників і швидко вносити корективи. Інтеграції з сервісами відправлення SMS та email дозволяють вести комунікацію з клієнтами в системи та побудувати ефективну модель взаємодії з клієнтом.

Модуль для роботи з клієнтами дає можливість вибудувати роботу з потенційними покупцями, сегментувати їх і використовувати аудиторії для подальшого налаштування маркетингових акцій і взаємодій. Також в системі є можливість створення різних рівнів доступу до даних, що гарантує безпеку інформації.

Починайте використовувати KeepinCRM і підіймайте продажі на новий рівень!

check

Для сall-центру

Не секрет, що без правильної CRM системи досить складно налагодити ефективну роботу в кол-центрі. Втрачаються дані клієнтів, багато часу йде на заповнення і копіювання даних, складно формувати звіти, аналізувати ефективність роботи менеджерів і т.д.

KeepinCRM надає рішення, яке допомагає максимально автоматизувати рутинну частину роботи операторів, і сконцентруватися на головному – ефективній комунікації зі споживачами. З цією метою були створені зручні модулі для роботи з клієнтами з можливістю сегментування бази, модуль завдань і нагадувань для ефективного планування робочого дня.

В системі також розроблений ряд функцій, які забезпечують якісний контроль роботи операторів. Інтеграція з сервісом Binotel дозволяє автоматично записувати та фіксувати всі вхідні й вихідні дзвінки. Ця функція дозволяє аналізувати роботу операторів, коригувати модель взаємодії з клієнтами. З допомогою CRM, так також дозволяє аналізувати ефективність роботи співробітників за допомогою використання систем аналітики.

check

З інтеграцією Prom.ua і Rozetka

Шукаєте систему, яка спростить і автоматизує роботу з замовленнями на Prom, клієнтами, відстеженням посилок, складським обліком, оновленням товарів і т.д.? Тоді KeepinCRM саме те, що Вам потрібно!

Інтеграція з Prom дозволяє автоматично імпортувати товари з Prom, генерувати XLS файли для імпорту на Prom, працювати з характеристиками, оновлювати ціни, працювати із замовленнями (змінювати статус), імпортувати всі раніше створені замовлення та автоматично створювати базу клієнтів, автоматично змінювати статус з “Новий “на” Прийнято “, а вести всі замовлення по воронці продажів буде наш KeepinCRM Бот.

Якщо Ви продаєте на Rozetka, то Ви зможете зручно обробляти замовлення, бо всі нові замовлення будуть автоматично приходити в нашу CRM. Все, що потрібно – обробити замовлення і згенерувати ТТН, далі наша система автоматично буде змінювати статус замовлення в залежності від статусу доставки.

З’явились питання?

Залиште Ваші контакти спеціаліст зателефонує вам в найближчий час.